فروشگاه سیم و کابل غفاری

لیست قیمت سیم و کابل مسین

سیم و کابل غفاری

عرضه کننده انواع سیم و کابل مسین

جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان سیم و کابل غفاری اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.

سیم و کابل مسین
لیست قیمت سیم و کابل مسین
نام محصولمتراژقیمت (ریال)
سیم افشان ۰٫۵*۱۱۰۰ مترتماس بگیرید
سیم افشان ۰٫۷۵*۱۱۰۰ مترتماس بگیرید
سیم افشان ۱*۱۱۰۰ مترتماس بگیرید
سیم افشان ۱٫۵*۱۱۰۰ مترتماس بگیرید
سیم افشان ۲٫۵*۱۱۰۰ مترتماس بگیرید
سیم افشان ۴*۱۱۰۰ مترتماس بگیرید
سیم افشان ۶*۱۱۰۰ مترتماس بگیرید
سیم افشان ۱۰*۱۱۰۰ مترتماس بگیرید
سیم نایلون ۰٫۵*۲۱۰۰ مترتماس بگیرید
سیم نایلون ۰٫۷۵*۲۱۰۰ مترتماس بگیرید
سیم نایلون ۱*۲۱۰۰ مترتماس بگیرید
سیم نایلون ۱٫۵*۲۱۰۰مترتماس بگیرید
سیم نایلون ۲٫۵*۲۱۰۰ مترتماس بگیرید
کابل ۰٫۵*۲۱۰۰ مترتماس بگیرید
کابل ۰٫۷۵*۲۱۰۰ مترتماس بگیرید
کابل ۱*۲۱۰۰ مترتماس بگیرید
کابل ۱٫۵*۲۱۰۰ مترتماس بگیرید
کابل ۲٫۵*۲۱۰۰ مترتماس بگیرید
کابل ۴*۲۱۰۰ مترتماس بگیرید
کابل ۶*۲۱۰۰ مترتماس بگیرید
کابل ۱٫۵*۳۱۰۰ مترتماس بگیرید
کابل ۲٫۵*۳۱۰۰ مترتماس بگیرید
کابل ۴*۳۱۰۰ مترتماس بگیرید
کابل ۶*۳۱۰۰ مترتماس بگیرید
کابل ۱*۴۱۰۰ مترتماس بگیرید
کابل ۱٫۵*۴۱۰۰ مترتماس بگیرید
کابل ۲٫۵*۴۱۰۰ مترتماس بگیرید
کابل ۴*۴۱۰۰ مترتماس بگیرید
کابل ۶*۴۱۰۰ مترتماس بگیرید

شرکت سیم و کابل مسین یکی از شرکت‌های داخلی در زمینه تولید سیم و کابل مورد نیاز صنایع کشور است که از حدود ۲۵ سال پیش، فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است و امروز ثمره این ربع قرن تلاش و کسب تجربه توانسته است این شرکت را به یکی از سردمداران حوزه تولید محصولات سیم و کابل کشور بدل کند. این شرکت علاوه بر تولیدات خود؛ هم‌چنان حرف اول را در زمینه واردات سیم و کابل برای گفتن دارا است و یکی از توزیع کنندگان قابل و نام آشنای این محصولات در سطح کشور محسوب می‌شود. این گروه صنعتی با بکارگیری تجهیزات مدرن و تکنولوژی روز، همچنین با استفاده از نیروهای توان‌گر و متخصص توانسته است در بازار فروش سیم و کابل داخلی و حتی خارجی، جایگاه بسیار ویژه‌ای در بین تولیدکنندگان دیگر برای خود پیدا کند.
گروه صنعتی مسین در طی دوران فعالیت خود موفق به دریافت گواهی‌نامه‌های ملی و بین المللی فراوانی از جمله EC, ISO IRIS، شده است؛ که همگی نشان از کیفت بالای محصولات تولیدی این شرکت داشته و بیان‌گر اصالت کالای تولید شده و استاندارد بودن کالا است که می‌تواند اطمینان و اعتماد مصرف کنندگان داخلی و خارجی را به خود جلب نماید. لازم به توضیح است که یکی از آزمایشگاه‌های پیشرفته در حوزه تولید سیم و کابل در کشور به شرکت سیم و کابل مسین تعلق دارد. محل کارخانه سیم و کابل مسین در محمد شهر کرج واقع شده است و در تهران و سایر شهرهای ایران؛ نمایندگی‌های مجاز و معتبر این گروه صنعتی؛ اقدام به فروش و عرضه مستقیم محصولات اورجینال این شرکت با قیمت مناسب می‌نمایند. از اهداف و چشم اندازهای دیگر این شرکت و نمایندگی‌های وابسته به آن می‌توان به ارائه محصولات با کیفیت، کارایی فوق العاده محصولات تولیدی و قیمت متناسب و مقرون به صرفه آن‌ها اشاره کرد.

آلوم کابل کاوه

سیم و کابل پرتو

راهنمای خرید انواع سیم و کابل مسین

هنگام خرید انواع سیم و کابل مسین نیاز است اطلاعات فنی کاملی داشته باشید و یا دست کم با تفاوت‌های هر محصول آشنا باشید تا به خوبی بتوانید نیازسنجی نموده و بهترین نمونه سیم و کابل را انتخاب نمایید. لذا ما در این بخش نکات مهمی‌را به عنوان راهنمای خرید انواع سیم و کابل مسین مطرح مینماییم:
توجه به سطح مقطع: سطح مقطع هر سیم و کابل کاملا متفاوت است و با توجه به آن هر سیم و کابل توانایی انتقال میزان جریان محدودی را دارد. از این رو هنگام خرید سیم و کابل به میزان جریان عبوری توجه کنید تا سطح مقطع را متناسب با آن انتخاب نمایید.
توجه به جنسهادی: جنس هادی سیم و کابل معمولا از آلومینیوم و مسی تهیه می‌شود و با توجه به نیاز می‌توانید مناسبترین مدل را انتخاب کنید.
انتخاب نوع غلاف: علاف یا روکش سیم و کابل از جنس پی وی سی، پلی اتیلن پلاستیک و سرب است. هر نوع غلاف مخصوص استفاده در محیط‌هایی با شرایط خاص مانند: محیط‌هایی با تنش مکانیکی، محیط‌هایی دارای مواد اسیدی، محیط‌هایی با خاصیت اشتعال‌پذیر کاربرد دارد.
توجه به کد استاندارد: روی بدنه هر سیم و کابل کدهایی حاوی علائم اختصاری درج شده است. این کد نشان دهنده ویژگیهای ساختاری سیم و کابل است و آشنایی با این علائم اختصاری به شما کمک میکند نوع و مدل سیم را مشخص نموده و ویژگی‌های فنی نظیر: سطح مقطع، تعداد رشته، جنس بدنه و جنسهادی و میزان جریان ورودی مربوط به سیم را شناسایی کنید.

سیم و کابل افق البرز

سیم و کابل زاگرس

محصولات سیم و کابل مسین

 لازم به توضیح است که همه محصولات معرفی شده؛ همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد تحت رعایت کلیه استانداردهای داخلی و بین المللی تولید می‌شوند. همچنین نوع رسانای استفاده شده، روکش سیم یا کابل و ساختارهای آن‌ها با هم متفاوت است و دارای سایزبندی و ابعاد مختلفی هستند که از این حیث برای استفاده در شرایط محیطی مختلف قابل استفاده گشته‌اند.

از محصولات تولیدی این گروه صنعتی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

۱- انواع سیم و کابل افشان: قابل استفاده در سیم کشی‌های سازه‌های مختلف بوده و برای استفاده در جریان برق متوسط و تک‌فاز مناسب هستند.
۲- انواع سیم و کابل مفتولی و نیمه افشان: این نوع از سیم و کابل‌های برند مسین؛ مناسب برای استفاده در مصارف تجاری و صنعتی هستند.
۳- انواع کابل ابزار دقیق: این نوع از سیم و کابل مسین؛ دارای عایق‌های ساخته شده از جنس پلی اتیلن، شیلد نهایی و روکش ساخته شده از PVC هستند.
۴- انواع سیم و کابل باهادی هوایی روکش‌دار: این نوع از کابل‌ها در شرکت سیم و کابل مسین؛ مناسب دکل‌های برق و توزیع نیرو طراحی و ساخته میَشوند.
۵- انواع سیم و کابل با هادی هم مرکز: این نوع از سیم و کابل‌های ساخته شده با برند مسین دارای دو یا چند رشته از سیم هم مرکز هستند؛ که باعث شده نسبت به ضربات فیزیکی مقاومت قابل توجهی پیدا کرده و قدرت کششی آن‌ها افزایش یابد. از این نوع از سیم و کابل مسین در تجهیزات صنعتی، پالایشگاه‌ها و نیروگاه‌های برق استفاده می‌شود.
۶- انوع کابل قدرت تک رشته‌ایی: این مدل از کابل‌ها تک رشته‌ای هستند و قدرت کشش و استحکام بالایی دارند.

نیاز به مشاوره دارید؟
با مشاورین ما در سیم و کابل غفاری تماس بگیرید.

کارخانه سیم و کابل مسین

کارخانه سیم و کابل مسین در کرج واقع شده است. کابل مسین با کسب گواهینامه ۱۷۰۲۵ – ISO ۹۰۰۱ – ISO ۱۴۰۰۱ – ISO ۴۵۰۰۱ محصولاتی با کیفیت و مطابق استانداردهای ملی و بین المللی تهیه و تولید می‌کند. در بخش کنترل کیفی این کارخانه، سه مرحله کنترل کیفی انجام می‌شود. در مرحله اول مواد اولیه خام و در مرحله دوم محصولات در زمان تولید و در مرحله سوم پس از تولید و هنگام عرضه محصول کنترل کیفیت انجام می‌شود. کارخانه سیم و کابل مسین دارای ظرفیت تولید ۹ هزار تن مس و ۴ هزار آلومینیوم است و از جمله بهترین تولید کنندگان محصولات سیم و کابل در سطح کشوری است.

قیمت سیم و کابل مسین

قیمت سیم و کابل مسین با توجه به مدل و نوع متفاوت است. شرکت سیم و کابل مسین انواع سیم افشان، کابل افشان، کابل جوش، سیم مفتولی مسی و آلومینیومی را با قیمت‌های مختلف عرضه می‌کند. قیمت این محصولات با توجه به تعداد رشته و سایز قیمت‌های متفاوتی دارند. محصولات سیم و کابل به صورت جزیی و کلی از یک متر تا حلقه‌های ۱۰۰۰ متری قابل تهیه و خرید هستند. برای استعلام قیمت سیم و کابل مسین می‌توانید با ما تماس بگیرید.

نمایندگی سیم و کابل مسین

خوشبختانه محصولات سیم و کابل مسین توسط کارخانه سیم و کابل تامین می‌شود و به صورت مستقیم توسط نمایندگی‌ها عرضه می‌شود و به دست مشتری می‌رسد. در بازار نمونه‌های فیک و تقلبی این محصولات بسیار زیاد هستند و امکان تهیه و خرید این محصولات اصل از طریق نمایندگی امکان‌پذیر است. از جمله مزایای تهیه محصول از نمایندگی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
تهیه محصولات با کیفیت و اورجینال: محصولات اصلی صرفا از طریق نمایندگی‌های معتبر قابل تهیه هستند.
تهیه محصولات استاندارد: به دلیل اینکه نمایندگی‌ها مستقیما محصولات را از کارخانه دریافت می‌کنند، کاملا استفاده ندارد و با کیفیت هستند. به طور مثال هادی از جنس مس با خلوص ۱۰۰ درصد خواهد بود که نمونه‌های مشابه با درصد خلوص کمتر هستند.
✅ تهیه محصولات با قیمت مناسب: در نمایندگی محصولات مطابق با قیمت مصوب کارخانه عرضه می‌شوند.
✅ مشاوره و پشتیبانی از محصولات: هنگام تهیه و خرید محصولات میتوانید از مشاوره محصولات استفاده کنید تا محصول مورد نیازتان را بیابید و در صورتی که با مشکلی مواجه شوید می‌توانید با پشتیبانی و بخش فروش در ارتباط باشید.
در صورتی که شما هم قصد تهیه و خرید انواع محصولات مسین را دارید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت با ما در تماس باشید.

چرا سیم و کابل غفاری؟!

به دلیل این مزیت‌ها: 

ارسال رایگان به تمام نقاط ایران

پشتیبانی 24 ساعت

مشاوره رایگان

ضمانت کالا

سوالات متداول

شما به راحتی می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان سیم و کابل غفاری در ارتباط باشید و از فرصت مشاوره رایگان خود استفاده نمایید.

02133117152  📞 |  02133115896 📞

پاسخ به این سوال نیازمند اطلاع از کار شما می باشد بنابراین جهت انتخاب بهترین گزینه برای خود با کارشناسان سیم و کابل غفاری تماس بگیرید تا مناسب ترین انتخاب را داشته باشید!

02133115896  📞 |  02133117152 📞

فروشگاه سیم و کابل غفاری بصورت کاملا تخصصی سعی در فروش  انواع سیم و کابل با کیفیت و تولید شده توسط شرکت سازنده اصلی را دارد؛ بدیهی است که طبق قوانین تجارت الکترونیک ایران هر محصولی که آسیب یا ایرادی داشت و یا محصول اصل و اورجینال نبود، تا 7 روز توسط فروشنده گارانتی می شود و شما میتوانید محصول را مرجوع یا تعویض کنید.

فروشگاه سیم و کابل غفاری با بیش از چهار دهه تجربه فعالیت در زمینه فروش انواع سیم و کابل، تمامی سعی خود را بر آن داشته تا اولویت اول خود را رضایت و اعتماد مشتری قرار دهد.

هزینه ها به نسبت وزن، تعداد و فاصله کاملا متغیر است سعی می کنیم از هزینه های اضافی پرهیز کنیم و با مناسب ترین قیمت و در سریعترین زمان سفارش شما را به دستتان برسانیم.

بله شما می تواندی با مراجعه به فروشگاه سیم و کابل غفاری واقع در لاله زار جنوبی،کوچه باربد،سرای لاله زار،پلاک61 سفارش خود را به صورت حضوری دریافت نمایید.